با شروع سال تحصیلی در دانشگاه ها و قبولی دانشجویان، سفرهای کاری خانواده ها به سرتاسر ایران شروع می شود. هتل همام اصفهان از هتل های نزدیک دانشگاه اصفهان است که موقعیت مناسبی برای خانواده های مهمان دارد. خانواده هایی که به قصد ثبت نام دانشجویانشان در دانشگاه اصفهان، وارد این شهر می شوند.

 

 

افرادی که برای سفرهای تفریحی راهی اصفهان می شوند و می خواهند اقامتی ارزان داشته باشند، ما را همراهی کنند. معرفی هتل همام اصفهان در مجله ی گردشگری الی گشت را دنبال کنید تا با ارزان ترین هتل اصفهان بیشتر آشنا شوید. این هتل برای دانشجویان، سفرهای کاری، سفرهای خانوادگی و افرادی که وسیله نقلیه دارند، مکانی مناسب است.
با خواندن این مطلب اتاق ها و امکانات درون آن را خواهید شناخت. با قوانین و فضاهای اطراف آن هم آشنا خواهید شد و مهم ترین مسئله، فاصله هتل تا جاهای دیدنی اصفهان را خواهید خواند.

شهر اصفهان، پایتخت فرهنگی جهان

 

بیشتر دهه شصتی ها در کنار پل خواجو عکسی از کودکی دارند که سوار بر اسب شده اند. اگر در آلبوم های عکس قدیمی را نگاه کنید، زیاد از اینگونه عکس ها خواهید یافت. اصفهان پس از دوران صفویه، اصفهان شد. شهری که شاه عباس اول در آن میدان نقش جهان، کاخی مانند عالی قاپو و بسیاری دیگر را ساخت. دیگر شاهان صفوی هم به دستاوردهای قبلی شهر افزودند و جاذبه های اصفهان شکل گرفت.
هر یک از بناهای تاریخی اصفهان داستانی جذاب دارد که شنیدنی است. مثلا از خود پرسیده اید که داستان ساخته شدن سی و سه پل و دلیل نامگذاری آن چیست؟ خواجو چه کسی بود که نام او را روی پلی زیبا روی زاینده رود گذاشته اند؟ چرا به میدانی به بزرگی نقش جهان در گذشته نیاز بود؟ ظرافت، زیبایی، نقاشی ها و حکاکی های روی ستون ها و دیوارها ساخته کیست؟ برای ساخت بنایی به ظریفی مسجد شیخ لطف الله چقدر زمان گذاشته اند؟
تمام این سوالات شما را به سمت شهری در مرکز ایران می کشاند. شهری که امروزه نه فقط گردشگران خارجی بلکه مردم ایران را هم جذب می کند. تمام این سوال ها وجود اقامتگاه و هتل را در این شهر ضروری ساخته است. ارزانترین هتل اصفهان یعنی هتل ۳ ستاره همام می تواند پایگاه اقامت شما برای دیدن تمام این جاذبه ها باشد.

تاریخچه هتل همام اصفهان در ورودی شهر

 

جاده و بزرگراهی، شهر اصفهان و شیراز را به یکدیگر متصل می کند. در این مسیر پر رفت و آمد و در نزدیکی اصفهان دروازه ای وجود داشت که به دروازه شیراز معروف بود. تمام مسافران و گردشگرانی که در این جاده آمد و شد داشتند، بایستی از این دروازه می گذشتند. همین موضوع باعث اهمیت پیدا کردن این مسیر و ساخت ساختمان های مهم و جدید اصفهان در این منطقه شد. ساختمان هایی مانند دانشگاه اصفهان، اداره ها، مجتمع های تجاری و حتی ترمینال در این ناحیه از شهر ساخته شدند. تازه نزدیکی به کوه صفه، باد خنک و آب و هوای خوب این منطقه از شهر را هم نباید فراموش کرد. راهنمای سفر به اصفهان هدایت کننده مسافرت شما خواهد بود.

 

همین دلایل باعث شد تا برای ساخت هتل همام اصفهان با تلفظ Homam به سراغ این مکان بیایند. هتل همام اصفهان در سال ۱۳۷۳ در این مکان ساخته شد. پس از ۲۰ سال استفاده از هتل، دیگر زمان بازسازی آن رسیده بود. به همین خاطر در سال ۹۷ دوباره این هتل را بازسازی کردند. این هتل ۲ ستاره پس از بازسازی به هتلی ۳ ستاره تبدیل شد. اگر امروز وارد این هتل شوید، فضایی متفاوت تر از ۵ سال پیش را خواهید دید. در نتیجه این موضوع، نه تنها یکی از ارزان ترین، بلکه یکی از جدیدترین هتل های اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

معرفی اتاق های هتل همام اصفهان

 

اتاق های هتل همام اصفهان تمام وسایل مورد نیاز و امکانات اتاق های هتل دو نفره را دارد. با تصور هتلی لوکس و ۵ ستاره وارد ارزان ترین هتل اصفهان نشوید. در میان امکانات هتل ۳ ستاره و ارزان شما با هتلی بسیار تمیز، پرسنلی مهربان و خدمات مناسب روبرو هستید. اتاق های این هتل، امکان اقامت بیش از ۲ نفر را در اتاق ها فراهم نموده است. همچنین تلویزیون با دسترسی به تمام شبکه های دیجیتالی را خواهید داشت. تلفن در اتاق به همراه شماره های ضروری قرار داده شده است. تمام اتاق ها، پنجره و نورگیر عالی دارند؛ اما لامپ های دیواری و سقفی مناسب برای روشنایی کافی در آن ها تعبیه شده است. این موضوع امکان تنظیم نور درون اتاق ها را در شب هنگام به سلیقه شما می گذارد. امکانات بهترین هتل های ۳ ستاره اصفهان را با کلیک روی نام آن خواهید یافت.

 

صبحانه رایگان مفصل از ویژگی های اقامت در اتاق های این هتل ۳ ستاره اصفهان است. انواع اتاق های هتل به این ترتیب است.
اتاق های یک تخته
دو تخته
سه تخته
۴ تخته
اتاق های ۵ تخته

امکانات درون اتاق های ۳ ستاره

 

برای اقامت در این اتاق، با خود مسواک و حوله شخصی به همراه داشته باشید. البته اگر حوله فراموشتان شد، می توانید به کارکنان هتل یا میز پذیرش درخواست حوله اضافه و تمیز بدهید. اینترنت وای فای (البته با حجم محدود) از دیگر امکاناتی است که درون اتاق بوده و شما را به فضاهای مجازی متصل می کند. برای سرویس های بهداشتی، فرهنگی در نظر گرفته اند. همچنین دمپایی، یخچالی کوچک و آب معدنی از دیگر امکاناتی است که برای راحتی بیشتر خواهید داشت.

 

فضای مبلمان این اتاق ها بسیار ساده اما تمیز هستند. دراور و کمد به همراه آینه ای بزرگ روی آن، در هر اتاق گذاشته اند. برای آویزان کردن لباس ها و جلوگیری از چروک شدن آن ها، رخت آویز و کمد وجود دارد. چندین پریز برق برای شارژ دستگاه های الکترونیکی و استفاده مهمانان درون اتاق های هتل همان اصفهان هست. لوازم بهداشتی از قبیل صابون و شامپو در حمام قرار داده شده است. اگر نیازی به وسیله ی دیگری داشتید، از میز پذیرش شبانه روزی هتل بخواهید تا برایتان آورده شود.
نکته: از آنجایی که سرویس های درون اتاق فرنگی هستند، اگر نیاز به سرویس ایرانی دارید، در هر طبقه از هتل آن را خواهید یافت. همچنین بعضی از اتاق ها، سرویس ایرانی هم دارند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل همام

 

صبحانه مفصل و عالی هتل را از امکانات رفاهی و عالی هتل بدانید. اگر چه که انتظاری غیر معقول از هتل های ارزان اصفهان نمی توان داشت. با این حال، فضای سبز و محوطه درختکاری شده جلوی هتل، نمای دل انگیزی را برای مهمانان ورودی ساخته است. اگر هنوز زمان تحویل اتاق ها نرسیده، چمدان های خود را در اتاق چمدان هتل به امانات بسپارید. با این کار، برای انجام فعالیت ها ی روزانه و کاری خود، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت، تا زمانی که اتاق را تحویل بگیرید.

 

 

فاصله هتل همام تا جاهای دیدنی اصفهان

 

هر چند که هتل همام در خارج از مرکز شهر اصفهان قرار گرفته اما همین موضوع می توان مزیت هتل قلمداد شود. چرا که بیشتر مسیر دسترسی به جاذه های درون شهر را از بزرگراه ها و بدون ترافیک خواهید بود. اگر می خواهید از وسایل حمل و نقل عمومی اصفهان استفاده کنید، بایستی تا نزدیک ترین ایستگاه تاکسی بگیرید. ایستگاه مترو شریعتی نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل است. ایستگاه های اتوبوس شهری نزدیک تری به هتل خواهید یافت. ایستگاه اتوبوسی ترمینال صفه در جلوی هتل قرار دارد و شما را به مرکز شهر هدایت می کند. شناخته شده ترین جاذبه اصفهان میدان نقش جهان نیم ساعتی تا محل اقامت شما، رانندگی دارد.

 

 

محله جلفا، محله ای ارمنی در اصفهان

 

محله جلفا در شهر زاینده رود، جاذبه هایی مانند موزه موسیقی اصفهان یا کلیسای وانک دارد. محله ای مسیحی که پر از کلیساها، خیابان های سنگفرش شده و رستوران های معروف است. از هتل همام اصفهان تا این محله ۸ کیلومتر فاصله دارید. پس با تاکسی نزدیک به ۱۶ دقیقه رانندگی تا مرکز محله جلفا خواهید داشت.

 

 

مسیر پل های زاینده رود به هتل همام اصفهان

 

مسیر دسترسی به پل های مشهور زاینده رود مانند پل خواجو و سی و سه پل تقریبا از یک بزرگراه است. در انتهای مسیر مجزا می شود و شما را به مقصد خواسته شما می رساند. تاکسی های ترمینال صفه شما را ۲۰ دقیقه ای به سی و سه پل می رسانند. پل خواجو هم، نزدیک تر از سی و سه پل به هتل قرار دارد.

 

 

کوه صفه، منطقه ای تفریحی برای آخر هفته ها

 

مردم اصفهان برای آخر هفته ها و تفریحاتی مانند کوهنوردی یا رستوران گردی به کوه صفه می روند. طبیعتی دیدنی و البته گردشی یک روزه در کوه صفه، را در سفر به اصفهان از دست ندهید. خوشبختانه هتل همام اصفهان در نزدیکی این پارک قرار گرفته است. با وسیله شخصی یا تاکسی تنها ۵ دقیقه برای رسیدن به مقصد صفه فاصله دارید.

 

 

دانشگاه اصفهان نزدیک به هتل

 

باید برای رسیدن به دانشگاه از هتل ۳ ستاره مورد نظر، حدود ۱۰ دقیقه رانندگی داشته باشید. این فاصله، مکانی مناسب برای خانواده های دانشجویان و حتی اساتید دانشگاه را فراهم نموده است.

 

 

هتل همام اصفهان، آدرس و شماره تلفن

 

برای گردشگران و مسافرانی که می پرسند هتل همام اصفهان کجاست آدرس دقیق هتل را می گوییم. پیدا کردن هتل همام اصفهان در آدرس و نقشه بسیار آسان است. چرا که موقعیتی نزدیک به دروزاه شیراز اصفهان دارد. برای رزرو هتل پیشنهاد می دهیم که یا با شماره تلفن هتل همام اصفهان تماس بگیرید و پس از هماهنگی تاریخ ورود و مشخص رکدن نوع اتاق، به شیوه ای قدیمی اتاق خود را رزرو کنید. امروزه با گسترش پیدا کردن اینترنت و امکان جستجو و رزرو آنلاین به راحتی می توانید این کار را از خانه انجام دهید.

 

سایت های بسیاری همانند الی گشت برای رزرو هتل وجود دارند که امکان رزرو تمامی هتل های اصفهان را فراهم کرده‌اند. اینکه اعتبار و پاسخگویی کدام سایت بهتر است را، با خواندن نظرات افراد و جستجو در گوگل خواهید فهمید. پیشنهاد می دهیم نگاهی به صفحه رزرو هتل اصفهان در سایت رزرو هتل الی گشت بیندازید.
آدرس هتل همام در اصفهان: در نزدیکی دروازه شیراز، خیابان هزار جریب یا خیابان دستگردی. درون محوطه پایانه اتوبوس رانی صفه.
شماره تماس هتل همام اصفهان: ۳۶۷۳۳۰۵۷ ۰۳۱

فاصله هتل همام تا راه آهن و فرودگاه اصفهان

 

موقعیت خوب و عالی هتل به مسافران دارای ماشین شخصی این اجازه را می دهد که به راحتی به هتل همام اصفهان دسترسی داشته باشند. پارکینگ در جلوی هتل واقع بوده و فضای کافی برای گذاشتن ماشین و وسیله نقلیه دارید. همین موضوع به همراه ایستگاه تاکسی پایانه در کنار هتل همام اصفهان، می تواند دسترسی های شما را آسان کند. فرودگاه بین المللی شهید بهشتی و ایستگاه راه آهن نصف جهان، مبدا ورود شما به اصفهان هستند.

 

نزدیکی هتل ۳ ستاره همام به راه آهن مزیت افرادی است که با قطار به اصفهان سفر می کنند. اگر بزرگراه دستکردی کنار هتل را ادامه دهید، پس از ۱۲ دقیقه رانندگی به ایستگاه راه آهن اصفهان خواهید رسید. این زمان در روزهای بدون ترافیک، کمتر هم خواهد شد.
اگر با پرواز به اصفهان آمده اید، از تاکسی های فرودگاهی بین المللی شهید بهشتی برای رسیدن به هتل استفاده کنید. در این مسیر حداقل نیم ساعت در جاده خواهید بود. بهتر است که از بزرگراه های آقابابایی، همت و کشوری، مسیر فرودگاه اصفهان را تا هتل همام اصفهان طی کنید.
اقامت و رزرو هتل همام اصفهان را برای افرادی که به دنبال ارزان ترین هتل های اصفهان هستند، پیشنهاد می دهیم. هر مهمانی که در این هتل ۳ ستاره اقامت داشته، می تواند در بخش کامنت ها راجع به هتل همام اصفهان نظرات خود را بنویسد. شما هم تجربیات خود را با ما در میان گذاشته و راهنمای دیگر مسافران باشید.
منبع: الی گش