خدمات CIP مخصوص کسانیست که در سفر خود به دنبال خدمات اختصاصی و راحت هستند و می‌خواهند کارهایشان بدون استرس و دغدغه توسط پرسنل فرودگاه انجام شود

 

 

اگر فردی سرشناس هستید یا ماموریت تجاری مهمی دارید که نمی‌خواهید هیچ مسئله‌ای پیش از پرواز ذهنتان را درگیر کند و یا دوست دارید با خدمات و تشریفات ویژه سفر کنید، خدمات CIP فرودگاه مناسب شماست. خدماتی که شما را در تمام لحظات حضورتان در فرودگاه حمایت می‌کند و دیگر دغدغه‌ی این مسئله را نخواهید داشت که همزمان کارت پرواز بگیرید و قهوه‌ای بنوشید و با دوستان و افرادی که به بدرقه‌تان آمده‌اند خداحافظی کنید و از پرواز هم جا نمانید.

 

 

 

خدمات CIP چه خدماتی است؟

 

Commercially Important Person عبارتی است که مخفف CIP از آن گرفته شده. بنابراین می‌توان گفت خدمات CIP خدماتی است که به این افراد تجاری مهم ارائه می‌شود. مسافرانی که می‌خواهند با تشریفات اختصاصی به فرودگاه بروند، باید درخواست خدمات CIP بدهند.
اگر درخواست خدمات CIP داده باشید از لحظه‌ی ورود به فرودگاه خودروی تشریفاتی شما را به ترمینال تشریفات که محل ارائه خدمات CIP است می‌برد تا در آن‌جا استراحت کنید و از شما و همراهانتان پذیرایی شود. می‌توانید از قبل درخواست خودرو برای بدرقه‌کنندگان هم بدهید تا همزمان با شما آن‌ها هم با خودروی تشریفاتی به قسمت تشریفات بیایند و در کنار هم به استراحت یا غذا خوردن بپردازید.
چمدانتان را در بدو ورود تحویل پرسنل خدمات CIP دهید و درحالیکه شما استراحت می‌کنید آن‌ها کارت پروازتان را دریافت خواهند کرد. برای بازرسی هم اتاق بازرسی اختصاصی مسافران CIP وجود دارد که زیاد معطل نشوید.

 

دریافت کارت پرواز، حمل چمدان‌ها از داخل منزل تا قسمت تحویل بار فرودگاه و بالعکس، گرفتن مدارک انجام امور مربوط به پاسپورت توسط پرسنل CIP، تشریفات و پذیرایی در کنار کسانی که به استقبال یا بدرقه‌تان آمدند، اتاق سیگار، سالن‌های پذیرایی و کنفرانس مجلل، سرو رایگان تمام وعده‌های غذایی و انواع نوشیدنی و دسر، انجام امور مربوط به حیوان خانگی، اینترنت پرسرعت WIFI، پارکینگ اختصاصی، سوئیت‌های مجهز برای استراحت‌های طولانی‌تر و ترانسفر با خودروهای لوکس، خدماتی هستند که با خرید CIP دریافت خواهید کرد.

 

 

 

سفری مثل ستاره‌های سرشناس؛ چه کسانی خدمات CIP دریافت می‌کنند؟

 

کسانی که می‌خواهند در میان شلوغی و هیاهوی فرودگاه سفرشان در کمال آرامش انجام شود، کسانی که محدودیت زمانی دارند و برای مثال در زمان ۲ ساعت پیش از پرواز مجبور به برگزاری جلسه هستند، کسانی که به‌دلیل سفرهای هوایی زیاد از تشریفات وقت‌گیر فرودگاهی خسته شده‌اند، مخاطبین خدمات CIP فرودگاهی هستند. مدیران شرکت‌ها، رئیس‌های کارخانه‎‌ها، مدیران و بازیکنان تیم‌های ورزشی، تاجران سرشناس و… می‌توانند با خرید خدمات سی‌آی‌پی فرودگاهی سفر آرام و بی‌دغدغه‌ای داشته باشند.

 

البته برای خرید خدمات CIP لازم نیست حتما فردی سرشناس یا تاجر و ستاره باشید. هر شخصی با پرداخت هزینه می‌تواند خدمات رفاهی CIP سفارش دهد و از این خدمات استفاده کند. اگر یک مشکل جسمانی دارید یا وسایل خیلی زیادی دارید، اگر فرزند نوزاد دارید و می‌خواهید از صف‌های شلوغ دور باشید هم این خدمات سی‌آی‌پی فرودگاه مناسب شماست.

 

 

 

در این فرودگاه‌های ایران خدمات CIP بگیرید

 

  • فرودگاه امام خمینی تهران

  • فرودگاه مهرآباد تهران

  • فرودگاه بین‌المللی کیش

  • فرودگاه بین‌المللی اصفهان (شهید بهشتی)

  • فرودگاه بین‌المللی اهواز

  • فرودگاه بین‌المللی بندرعباس

  • فرودگاه بین‌المللی تبریز (شهید مدنی)

  • فرودگاه بین‌المللی شیراز (شهید دستغیب)

  • فرودگاه بین‌المللی مشهد (شهید هاشمی‌نژاد)