تفرجگاه باباهور یا بام دورود منطقه خوش آب وهوا که در دامنه کوه باباهور است. تفرجگاه باباهور یکی از تفرجگاه‌های شهر دورود با مساحت ۵۰۰ هکتار است که در گذشته مورد غفلت واقع شده بود، اما چند سالی است که به همت شهرداری دورود جان تازه‌ای گرفته است و قرار است در آینده با اجرای پروژه‌های عمرانی عظیم مانند هتل، شهربازی، پارک صخره‌ای، استخر و مکانی برای قایقرانی، به یکی از بزرگ‌ترین تفرجگاه‌های کشور تبدیل شود.

 

 

 

تفرجگاه کوه باباهور مساحتی حدود ۵۰۰ هکتار دارد که در گذشته مورد غفلت واقع شده بود، اما چند سالی است که به همت شهرداری دورود جان تازه‌ای گرفته است و قرار است در آینده با اجرای پروژه‌های عمرانی عظیم مانند هتل، شهربازی، پارک صخره‌ای، استخر و مکانی برای قایقرانی، به یکی از بزرگترین تفرجگاه‌های کشور تبدیل شودباباهور یکی از بلندی‌های شهرستان دورود است که شهر دورود در دامنه آن قرار گرفته ‌است.

 

 

این کوه دارای درختان بلوط و برخی دیگر از درختان کوتاه قد بوده و از نظر پوشش گیاهی دارای گیاهان متنوع است از دهه هفتاد به بعد توسط برخی کشاورزان باغ‌کار درختان میوه نیز در این کوه (به صورت باغ‌های نسبتا گسترده) کاشته شده ‌است و لایه خاکی این کوه دارای حاصل‌خیزی مناسبی است.

 

 

نام باباهور از زمانی بلند آوازه شد که یکی از تفرجگاه‌های بزرگ گردشگری توسط منوچهر حاجیوند شهردار وقت دورود شروع بکار کرد و امروزه یکی از جاذبه‌های مناسب گردشگری و تفریحی این شهرستان در استان لرستان به حساب می‌آید.